Pesin ruututennarit. Ei ne kyl ihan puhtaiks lähteny vaikka kuinka kuurasin mut pahimmat liat. :D (on ne vieläkin aika nuhjuset mut ehkä just siks mun lempparit)
Nyt koristelen niitä uusiks, hyvältä näyttää^^ Tulee värikkäät ja taas tutun ja turvallisen näköset.
Kun otin tennareista koristeet pois, ne oli kauheen tylsän näköset. Jotenkin persoonattomat. Okei, onhan Perhossa jo suht erikoista pitää ruutukuvioista tennareita mut kauhee ku ne oli värittömät! Oli pakko saaha koristeita paikalleen heti vaan ku olivat kuivat.

Jos elämä olisi ihan harmaata niin mistä siihen saisi värejä??
Mun elämässä kaikki ihmiset ainakin on värejä. Kaverit loistaa kirkkaammissa tai tummemmissa väreissä mut kukaan ei oo musta, ei valkonen eikä sen puoleen harmaakaan. :) Kaikki on jotain värejä. Ja se väri ei tuu ainakaan mun silmiin siitä millasia vaatteita ihminen käyttää vaan väri tulee ihmisen sisältä. Väri voi muuttua mut kyl se yleensä pysyy suht samanlaisena. Mitä paremmin tuntee ihmisen, sitä vahvemmaks väri muuttuu, sitä varmempi tulee värin loisteesta. Joku voi olla kirkkaanpunanen; ihana ihminen jolla on suuri sydän ja iloa vaikka muille jaettavaks, toinen voi taas olla tummansininen; tummanpuhuva tyyppi jolta kuitenkin löytyy mahtava persoona samettiverhon raottamisen jälkeen.
Niin, ihmiset ovat värejä. Ja mun maailma on värikäs ja saan olla siitä kiitollinen kaikille mun ystäville^^